Benci. Manusia yang terus terusan 'Sabar pun ada batasnya', 'Dah lebih limit ni'. 

Mananya tak sakit hati kalau kau sendiri yang letak garis ukuran tu. 

Fikir lah banyak kali, sama jugak kalau siling tu wujud, akan ada sesuatu yang cukup menjangkau yang boleh terhantuk kena siling. Cuba kalau tak wujud siling tu, sampai mati pun tak terhantuk.

Kau set azam, bila capai yang dikejar tu, sakit juga kan? Perit, sebab kau nak sampai ke garisan penamat tu pun berapa gelen air mata, peluh kau dah habiskan.

Mudah kot? Sampai bila nak hidup ber-limit. Buka ruang lagi, kata nak jadi hebat?